marți, 30 iunie 2009

Ipocrizie de Romania

http://videonews.ro/action/viewvideo/17951/Traian-Basescu-la-Catedrala-Episcopala-din-Husi/

http://videonews.ro/action/viewvideo/17889/Basescu-asteptat-la-intronizarea-noului-episcop-al-Husilor/

Doau mostre de ipocrizie strigatoare la cer! Nu mi se pare normal ca acesti politicieni fara scrupule sa isi faca reclama si in fata altarului. A nu se intelege gresit, nu am nimic ca persoanele lor sa merga la biserica, chiar mi-ar bucura sa ii stiu cu frica de Dumnezeu, gandindu-ma ca poate s-ar mai da inapoi de la toate escrocheriile pe care le fac. Dar sa se duca in calitate privata si fata presa. A te duce in calitate oficiala de politician, sa te apuci ca presedinte sa tii discursuri in biserica, cand numai el stie cate pacate are, mi se pare de cea mai josnica speta. Cu ce drept tin ei prelegeri in biserica cand acolo toti suntem egali, si venim ca musafiri in Casa Domnului? Sunt exact ca farisei din Biblie. Rusine!!

Si atitudinea Inaltilor Prelati mi s-a parut josnica. Faptul ca au profitat de aceasta ocazie sa isi afirme sustinerea fata de politicieni in ochii mei, ii denigreaza. De fapt, mi-au mai demonstrat odata, a nu stiu cata oara, ca biserica nu mai este un loc de alinare sufleteasca asa cum era odata.
Preoti ca incurajeaza atitudini becaliene, care se folosesc de imaginea Bisericii pentru a-si face publicitate ar trebui indepartati din biserici.

"Unde politicul intra in biserica, Duhul Sfant iese pe geam." Un mic aforism pe care sper ca mi-l pot permite in incheiere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu